Restaurant Kastrup Strandpark i København tilbyder en række delikate selskabpakker. Kontakt sune@kastrupstrandpark.dk for at booke dit næste selskab. Se vores selskabspakker her:

 SELSKABSPAKKER 2017

Brunchbuffet: 4-timers arrangement: Pris pr. person: 239,-

  • Brunchbuffet inkl. kaffe/te og juice

Tilkøb:

  • Velkomstdrink: 45,- pr. person.
  • Fri cava (champagne brunch): 95,- pr. person
  • Fri øl/vin/vand: 145,- pr. person (Gælder kun ved bruncharrangement)
  • Tilkøb af ekstra time (hvis muligt): 1500,- pr. time ekskl. drikkevarer.

5-timers arrangement: Pris pr. person: 645*,-

  • Velkomstdrink
  • 3-retters menu/selskabsbuffet
  • Fri øl/vin (Hvid & Rød)/vand
  • Kaffe/te og avec

Tilkøb:

  • Snacks til velkomst: 35,- pr. person
  • Sødt til kaffen: 35,- pr. person
  • Dessertvin: 45,- pr. person
  • Mellemret og/ell. Pre-dessert: 45,- pr. person pr. ret
  • Natmad: 45,- pr. person

7-timers arrangement: Pris pr. person: 845*,-

  • Velkomstdrink
  • 3-retters menu/Selskabsbuffet
  • Fri øl/vin (Hvid & Rød)/vand
  • Kaffe/te og avec
  • 3-timers simpel spiritusbar
  • Natmad

Tilkøb:

  • Snacks til velkomst: 35,- pr. person
  • Sødt til kaffen: 35,- pr. person
  • Dessertvin: 45,- pr. person
  • Mellemret og/ell. Pre-dessert: 45,- pr. person pr. ret

8-timers arrangement: Pris pr. person: 945*,-

  • Velkomstdrink med snacks
  • 3-retters menu/Selskabsbuffet
  • Fri øl/vin (hvid & rød)/vand
  • Kaffe/te og avec
  • Sødt til kaffen
  • 4-timers simpel spiritusbar
  • Natmad

Tilkøb:

  • Mellemret og/ell. Pre-dessert: 45,- pr. person pr. ret
  • Dessertvin: 45,-

8-timers Gourmet arrangement: Pris pr. person: 1245,-

  • Velkomst: Champagne og jordbær med chokolade
  • 4-retters gourmet menu
  • Opgraderet vinmenu (Hvid/Rød/Dessert)
  • Fri øl og vand
  • Kaffe/te og avec
  • Hjemmelavet petit four
  • 4-timers simpel spiritusbar
  • Natmad

* Ønskes frokostbuffet: Traditionel dansk/Ny-nordisk fratrækkes hhv. 100,-/50,- fra arrangementets pris.

 

BETINGELSER

PRISER:

  • Alle priser er inkl. moms.
  • Børn under 12 år ½ pris – 0-3 år gratis.
  • Selskaber under 30 fuldt betalende gæster tillægges 2000,- i lokaleleje.

INKL. I PRISEN:

  • Fuld opsætning/opdækning i form af: Hvide duge, husets simple blomster, stearinlys og servietter (ved selskaber med en kuvertpris over 500,- pr. person, anvendes stofservietter)
  • Tjenere fra start til slut

TILKØB:

  • Baren lukker 30 minutter før arrangementet er sat til at slutte.
  • Tilkøb af ekstra timer aftalt senest en uge før arrangementets start: 75,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
  • Tilkøb af ekstra timer på aftenen: 100,- pr. time pr. tilmeldt gæst.
  • Tilkøb af ekstra timer på aftenen skal senest aftales 1 time før arrangementets oprindelige afslutning.
  • Mad og drikke til underholdning (musikere, DJs, etc.) 150,- pr. person.
  • Kommer der ekstra gæster efter middagen betales 35% af den aftalte pris.

ANTAL/AFBUD:

  • Endeligt deltagerantal samt bordopstilling skal aftales senest 2 uger før arrangementets dato.
  • Reducering af det endelige deltagerantal (angivet senest 2 uger før) afregnes med 25% af den aftalte pris.
  • Afbud senere end 48 timer før arrangementets start afregnes med 50 % af det aftalte beløb.
  • Afbud på dagen afregnes 75% af den aftalte pris.

BETALING:

  • Medmindre andet er aftalt, afkræves der ikke depositum.
  • Betaling skal senest ske på aftenen medmindre andet er aftalt.
  • Rabatordninger via Forbrugsforeningen, SAS klub etc. gælder IKKE ved selskaber.

KONTAKT: